Blog

Meble na zamówienie – standardy obsługi Inwestora

Produkujemy meble na zamówienie, pracując głównie na kontraktach. Pracujemy na projektach dostarczonych przez Inwestora. Jesteśmy także w pełni przygotowani na to, by takie projekty wykonać. Kompleksowość, fachowość i terminowość – to są nasze filary, które stoją u podstaw naszych standardów obsługi klienta.

Meble na zamówienie – kiedy warto?

Warto zaznaczyć, że meble na zamówienie to nie jest masowa produkcja źle spasowanych przedmiotów. Zazwyczaj jest to unikalne wyposażenie inwestycji, co wymaga od nas indywidualnego podejścia. Szczególne znaczenie ma to w przypadku m.in. mebli hotelowych, do restauracji czy kreatywnie zaaranżowanych przestrzeni biurowych. Standardy obsługi klienta inwestycyjnego wymagają systemowego podejścia, które nasz zespół przygotował z myślą o realizacji nawet najtrudniejszych przedsięwzięć.

Jak wybrać meble hotelowe? Przekonaj się sam.

Meble na zamówienie – do hotelu i restauracji

W przypadku inwestycji hotelowych, indywidualnie zaprojektowane przestrzenie oraz unikalne meble mają szczególne znaczenie. Wymusza to zarówno konkurencja ze strony innych podmiotów hotelarskich, a także sami klienci. Ich potrzeby oraz oczekiwania ulegają dynamicznym zmianom, na co wpływają m.in. takie czynniki makroekonomiczne, jak: rosnące zasoby budżetu konsumpcji swobodnej, wyższe oczekiwania co do jakości wypoczynku, a także poznanie wyższych standardów hoteli w najnowocześniejszych obiektach.

Sprawdź najnowsze trendy aranżacji wnętrz hoteli.

Rosnąca kultura gastronomiczna, dynamicznie rozwijający się sektor żywieniowy oraz świadomość dokonywanych wyborów to cechy, które wyróżniają współczesnych klientów. Sprawiają one, że unikalne i wyjątkowe wnętrza są coraz częściej stosowanym wyróżnikiem rynkowym wszelkiej maści restauracji, barów czy pubów. Wzrost stopy życiowej Polaków oraz większe zainteresowanie Polską ze strony obcokrajowców sprawiają, że coraz większy udział w rynku zdobywają te lokale, które przyciągają swoim charakterem, stylem oraz dobrą i smaczną kuchnią.

Jakie obowiązują trendy w stylach restauracyjnych?

Malsten – nasze standardy obsługi klienta

Aby zaoferować Wam ciekawe meble i projekty, wdrożyliśmy systemowe podejście jako standard w realizacji przedsięwzięć. Chcąc zapewnić kompleksową obsługę, cały proces odbywa się w 6 podstawowych krokach:

  1. Pomiar
  2. Koncepcja
  3. Produkcja
  4. Transport i montaż
  5. Odbiory
  6. Serwis i gwarancje

Pozostajemy z Wami w bieżącym i ścisłym kontakcie na każdym tym etapie. Kluczową kwestią dla nas jest zadowolenie ze współpracy. Wychodzimy z założenia, że tylko w taki sposób obie strony będą zadowolone z jej efektów. Przekonaj się sam, w jaki sposób nasze podejście wyróżnia się wśród konkurencji.

Sprawna komunikacja to jeszcze większa satysfakcja

Zdajemy sobie sprawę z tego, jak kluczową kwestią dla sprawności procesów jest precyzyjna i rzeczowa komunikacja pomiędzy partnerami biznesowymi. To podejście jest zresztą zgodne z obowiązującymi trendami w optymalizacji procesów biznesowych, opierających się o koncepcje Lean i Kaizen. Fundamentalna przy tym jest zarówno komunikacja wewnątrz naszej organizacji, jak i pomiędzy klientem, a poszczególnymi działami. Tylko w taki sposób jesteśmy w stanie spełnić w 100% Wasze oczekiwania, ponieważ dzięki sprawnemu przepływowi informacji doskonale wiemy, czego potrzebujecie.

Meble na zamówienie wymagają spełnienia szczególnie wysokich kryteriów jakościowych. Nie istnieje możliwość ustawienia liniowej produkcji i z tego powodu produkcja mebli kontraktowych jest wyjątkowo wymagającym zadaniem. To wyzwanie, którego prawidłowa realizacja musi zostać oparta na systemowym podejściu. Tylko w takim sposób możemy spełnić zarówno Wasze wymagania, jak i sprawić, byśmy odczuwali satysfakcję z wykonanej pracy.

malsten 2 małe

Komentarzy (0)

Brak komentarzy.

Zostaw swoje uwagi